ΟΨΙΜΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙ ΑΣΥΛΟΥ
ΟΨΙΜΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙ ΑΣΥΛΟΥ
Εν όψει ψηφίσεως του νομοσχεδίου για το άσυλο, είκοσι ΜΚΟ ζήτησαν την καταψήφισή του και η Διεθνής Αμνηστία χαρακτήρισε ως «ανεύθυνη» την στάση της κυβερνήσεως για την κράτηση των αιτούντων άσυλο, καθώς και για την όλη διαδικασία. Ταυτόχρονα η Επίτροπος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Συμβουλίου της Ευρώπης Κα Ν. Μιγιάτοβιτς δήλωσε ότι συμμερίζεται την ανησυχία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, του συνηγόρου του πολίτου και της Εθνικής Επιτροπής για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα σχετικά με την ελληνική νομοθετική μεταρρύθμιση για την μετανάστευση και τα «κλειστά» κέντρα στα νησιά.
Για την διεξοδική εξέταση των νομικών πτυχών του νομοσχεδίου υπάρχουν εξειδικευμένοι νομομαθείς για να επιληφθούν. Εδώ επισημαίνονται ορισμένα πραγματικά δεδομένα προκειμένου να κριθούν οι πολιτικές σχετικές αποφάσεις με γνώμονα το εθνικό συμφέρον.
Η Τουρκία υλοποιώντας επίσημες απειλές της, προωθεί μαζικά και κατά το δοκούν μετανάστες αποκλειστικά προς την Ελλάδα, ως υβριδικού τύπου πίεση στο πλαίσιο της πολιτικής πειθαναγκασμού έναντι της χώρας μας και εκβιασμού έναντι της ΕΕ. Ταυτόχρονα η χώρα αυτή παρουσιάζεται ως αυτόκλητος υπερασπιστής των δικαιωμάτων των Μουσουλμάνων, αποκτώντας έτσι το κατάλληλο πρόσχημα για διείσδυση και παρέμβαση σε τρίτες χώρες.
Οι παράνομοι μετανάστες εισέρχονται στην χώρα μας από την Τουρκία, μία διεθνώς αναγνωρισμένη ασφαλή χώρα, και μεγάλο ποσοστό εξ αυτών δεν προέρχεται από εμπόλεμες περιοχές. Οι ισχύουσες διαδικασίες αιτήσεων ασύλου, είναι δαιδαλώδεις και υπέρ το δέον χρονοβόρες έχοντας προκαλέσει πολυετή συσσώρευση δεκάδων χιλιάδων παρανόμων μεταναστών στις νήσους του Α. Αιγαίου (διαρκώς ανανεουμένων) καθώς και προώθηση μεγάλου μέρους αυτών στην ενδοχώρα, με τις γνωστές σε όλους δυσμενείς επιπτώσεις.
Πολλές ΜΚΟ δεν είναι απλοί αρωγοί αναξιοπαθούντων αλλά συμμετέχουν και συνδράμουν στην ιδιαίτερα κερδοφόρα διακίνηση μεταναστών από την Τουρκία, σε βάρος της Ελλάδος.
Ευρωπαίοι ηγέτες έχουν ομολογήσει επισήμως ότι το πολυπολιτισμικό μοντέλο έχει αποτύχει. Η επί δεκαετίες ευρωπαϊκή εμπειρία έχει καταδείξει ότι η ενσωμάτωση Μουσουλμάνων μεταναστών, από Ασία και Αφρική, στις Δυτικές κοινωνίες είναι από ιδιαίτερα δυσχερής έως ανέφικτη. Η συντριπτική πλειοψηφία των εισερχομένων μεταναστών στην Ελλάδα ανήκουν στην εν λόγω κατηγορία.
Δεδομένων των παγκοσμίων στατιστικών δημογραφικών δεδομένων (πληθυσμιακή έκρηξη Αφρικής και Ασίας), αλλά και των υφισταμένων παραγόντων αστάθειας, η μαζική παράνομη μετανάστευση θα διατηρηθεί και μάλιστα θα αυξηθεί σημαντικά.
Σύμφωνα με μελέτες οι οποίες συνεξετάζουν το οξύ δημογραφικό και μεταναστευτικό εθνικό ζήτημα, οι κάτοικοι της Ελλάδος σε περίπου 120 έτη από τώρα θα είναι κατά πλειοψηφία Μουσουλμάνοι. Το Ισλάμ, στην ανεξίθρησκη Ελλάδα, δεν εξετάζεται ως θρησκεία αλλά ως ολοκληρωτική ιδεολογία η οποία επιβάλλει στους πιστούς της θεοκρατικές και αντιδημοκρατικές αντιλήψεις και συμπεριφορές, ασύμβατες με το αξιακό, νομικό και πολιτισμικό πλαίσιο ενός κοσμικού Δυτικού κράτους.
Οι όψιμα ανησυχούντες για την παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ελληνικού νομοσχεδίου Διεθνείς Οργανισμοί (μεταξύ των οποίων και η ηγεσία των Βρυξελλών) καθώς και ευρωπαίοι εταίροι παραβλέπουν τις εκβιαστικές και επεκτατικές απειλές και τακτικές του Κου Ερντογάν κατά της Ελλάδος, δεν αναλαμβάνουν αποτρεπτική δράση για την προάσπιση των «ευρωπαϊκών συνόρων» του Αιγαίου όπως οι ίδιοι τα αποκαλούν και δεν δέχονται την αναλογική κατανομή μεταναστών αλλά αντιθέτως μας επιστρέφουν μετανάστες οι οποίοι εισήλθαν αρχικά από την Ελλάδα, ελέω της Συνθήκης Δουβλίνου.
Κάθε ελληνική Κυβέρνηση, εκλέγεται από τους Έλληνες πολίτες προκειμένου να προασπίζει αποκλειστικά τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα (ΕΘΣΜ). Η Κυβέρνηση οφείλει να σέβεται θεμελιώδεις Διεθνείς Συμφωνίες αλλά δίχως να θυσιάζει τα ΕΘΣΜ για την θεραπεία των πάσης μορφής πλανητικών στρεβλώσεων (έργο Διεθνών Οργανισμών).
Μία ενδεχόμενη συστηματική αλλοίωση του ελληνικού πληθυσμού από αναφομοίωτους μετανάστες (δημογραφικά ισχυρότερους και ιδεολογικά προσηλωμένους ή και φανατισμένους), καθώς και μία πολυπολιτισμική ελληνική κοινωνία με αποκλίνοντα και αντιθετικά συνιστώντα μέρη, πλήττει ευθέως τα Εθνικά Συμφέροντα Επιβιώσεως των Ελλήνων. Στην περίπτωση αυτή καταλύεται η έννοια του ΕΘΝΟΥΣ αφού διαγράφεται σταδιακά η συλλογική συνείδηση και οι μνήμες καθώς και τα μελλοντικά συλλογικά οράματα, σκοποί και φιλοδοξίες. Μία εξ άλλου ανομοιογενής και διχασμένη κοινωνία αποτελεί το ιδανικό πεδίο εφαρμογής του κανόνα «διαίρει και βασίλευε» από κάθε είδους εξωτερικά συμφέροντα.
Κατόπιν των προαναφερθέντων, κάθε Κυβέρνηση οφείλει να καταστήσει με κάθε τρόπο την Ελλάδα μη ελκυστικό προορισμό για την μαζική παράνομη μετανάστευση καθώς και να επιταχύνει κάθε σχετική διαδικασία. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να κρίνεται η σκοπιμότητα και η ορθότητα κάθε σχετικού νομοσχεδίου. Όταν διακυβεύονται Εθνικά Συμφέροντα (κυρίως επιβιώσεως και ζωτικά) οι αποφάσεις πρέπει να είναι πολιτικές και στην συνέχεια να αναλαμβάνουν έργο οι νομικοί του παρόντος και οι ιστορικοί του μέλλοντος.
09 – ΜΑΪΟΥ – 2020
Αντιναύαρχος ε.α. Β. Μαρτζούκος ΠΝ
Επίτιμος Διοικητής Σχολής Ναυτικών Δοκίμων
Αντιπρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Στρατηγικών Μελετών (ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ.)