Ο επιμένων Ελληνικά

 

Ο επιμένων Ελληνικά

Μια πολύ σημαντική κίνηση βρίσκεται σε εξέλιξη προκειμένου να αλλάξει τη νοοτροπία και συμπεριφορά των καταναλωτών και παράλληλα να ενισχυθεί η χειμαζόμενη ελληνική οικονομία. Θεωρούμε την κίνηση ο «Επιμένων Ελληνικά» μια εθνική απάντηση στις ανοικτές αγορές που προωθεί η παγκοσμιοποίηση μέσω της Ε.Ε. Ο «Επιμένων Ελληνικά» είναι βασικό στοιχείο ενός «οικονομικού πατριωτισμού» που χρειάζεται ο Ελληνισμός για να αντιμετωπίσει τις θανάσιμες απειλές που έχουν συσσωρευτεί.

Νίκος Ιγγλέσης

Συνέχεια διαβάστε σχετικό άρθρο του καθηγητή Θόδωρου Κατσανέβα. 

H στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών είναι σήμερα, στα απόνερα της ύφεσης από την πανδημία, αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε. Αυτό δε συνδέεται με ρομαντισμούς, ιδεοληψίες ή υπερπατριωτισμούς, αλλά από ρεαλιστικά οικονομικά δεδομένα. Η εγχώρια οικονομία είναι  ένα κύκλωμα όπου συναλλάσσονται οι παραγωγοί ( επιχειρήσεις) και οι καταναλωτές  (πολίτες). Όταν οι καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα από το συγκεκριμένο κύκλωμα της εγχώριας οικονομίας, οι παραγωγοί ( επιχειρήσεις) για να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση προσλαμβάνουν πολίτες (καταναλωτές).

Όταν οι τελευταίοι με τα εισοδήματα που απέκτησαν αγοράζουν και νέα προϊόντα από το ίδιο κύκλωμα, δημιουργούν  νέα ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών, που με τη σειρά της έχει ως αποτέλεσμα την πρόσληψη και νέων πολιτών ( καταναλωτών). Έτσι, δημιουργείται ένας ανοδικός οικονομικός κύκλος προς όφελος και των δύο πλευρών, αλλά και του κράτους που εισπράττει περισσότερους φόρους και ασφαλιστικές εισφορές, επιτρέποντας τη μείωση ή και εξάλειψη των ελλειμμάτων, την προώθηση των επενδύσεων που δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και τη διεύρυνση των παροχών για την παιδεία, την πρόνοια, την υγεία κλπ.

Η διαδικασία αυτή σπάει όταν οι καταναλωτές ( πολίτες), αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες έξω από το συγκεκριμένο κύκλωμα της εγχώριας οικονομίας, αγοράζουν δηλ. εισαγόμενα ή ταξιδεύουν για τουρισμό στο εξωτερικό. Αυτό έχει ως συνέπεια τη μείωση της ζήτησης των εγχώριων προϊόντων και υπηρεσιών, τις  απολύσεις εργαζομένων και την αύξηση της ανεργίας. Αγοράζοντας εισαγόμενα ή ταξιδεύοντας στο εξωτερικό, οδηγούμε στην ανεργία συμπολίτες μας ή και τον ίδιο μας τον εαυτό, ενώ βοηθάμε την ανάπτυξη των ξένων οικονομιών. Δεν μπορεί να δεχόμαστε μοιρολατρικά τη συνεχή συρρίκνωση μέχρι εξαφάνιση της ελληνικής παραγωγής.

Ο «Επιμένων Ελληνικά»

Ο κοινωφελής, μη κερδοσκοπικός  υπερκομματικός Οργανισμός «Επιμένων  Ελληνικά», ιδρύθηκε πριν από 36 χρόνια με τη συμμετοχή πολλών σημαντικών επώνυμων προσωπικοτήτων από όλο το φάσμα της πολιτικής, επιχειρηματικής, καλλιτεχνικής και ακαδημαϊκής ζωής. Έγινε ευρύτατα γνωστός, εκτός πολλών άλλων δράσεών του, με το εμβληματικό διαφημιστικό σποτ με τον «Εισαγόμενο» που ερμήνευσε εξαιρετικά ο Νίκος Παπαναστασίου και έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ισχυρής καταναλωτικής στροφής προς τις ελληνικές επιχειρήσεις, προϊόντα και υπηρεσίες.

Όμως, οι Έλληνες καταναλωτές δύσκολα μπορούν να διαχωρίσουν τις  πραγματικές ελληνικές επιχειρήσεις και προϊόντα τους από τα εισαγόμενα και τις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, πολλές από τις οποίες  χρησιμοποιούν αυθαίρετα και παράνομα την ελληνική σημαία ή προβάλλουν ψευδώς την δήθεν ελληνικότητα των προϊόντων τους. Για το σκοπό αυτό, ο «Επιμένων Ελληνικά», χορηγεί «Πιστοποίηση – Βεβαίωση Ελληνικών Επιχειρήσεων», την οποία διαθέτουν περισσότερες από 7.000 επιχειρήσεις που είναι σήμερα εγγεγραμμένες στα μητρώα του. Η Πιστοποίηση –Βεβαίωση με το κατοχυρωμένο στο Υπουργείο Εμπορίου, αναγνωρίσιμο σήμα της ελληνικής σημαίας στον αντίχειρα ενός χεριού,χορηγείται δωρεάν ή με ασήμαντο κόστος με τις ακόλουθες απλές όσο και απόλυτα ελεγχόμενες βασικές προϋποθέσεις : «Το 51% της επιχείρησης να ανήκει σε έλληνες επιχειρηματίες με τις φορολογικές τους υποχρεώσεις στην Ελλάδα, και το 51% των προϊόντων που διακινούν να παράγονται στην ελληνική επικράτεια».

Καταλήγοντας επισημαίνουμε ότι, το επιχείρημα και το μήνυμα είναι απλό. Στηρίζοντας τις ελληνικές επιχειρήσεις, αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, βοηθάμε την οικογένειά μας, τους συγγενείς, τους φίλους, τους δικούς μας ανθρώπους, δίνουμε ανάσα ζωής στην ελληνική οικονομία. Αγοράζοντας εισαγόμενα την πληρώνουμε όλοι. Και ανατρέχοντας και στη γνωστή ρήση του Κέννεντυ «Ας μη ρωτάμε τι κάνει η χώρα μας για εμάς, αλλά και τι κάνουμε εμείς για τη χώρα μας»

 

Αφήστε μια απάντηση