Blog

Ακύρωση ομιλίας «Αεροπορικά Ατυχήματα. Λανθάνοντα Αίτια»

Ακύρωση ομιλίας «Αεροπορικά Ατυχήματα. Λανθάνοντα Αίτια»

Αγαπητοί (ες) Φίλοι (ες)

Ακυρώνεται η ομιλία του θέματος – προγραμματισμένη για την 7/12/2017, 18:00) για λόγους υγείας του εισηγητή Α. Τσολάκη!

 

Ποιός δεν θα ήθελε να ακούσει και να κουβεντιάσει με το Ακριβό Τσολάκη τον διεθνή μας Εμπειρογνώμονα των Αεροπορικών Ατυχημάτων:
Από:
.. τη Σχολή Αεροπορίας στο Τατόι…  “Tiger Moth”… “Harvard”… “Mustang” στο Τέξας των ΗΠΑ… “Spitfire” στο Σέδες… Dakota…, αποστολή στην Κορέα… Ελευσίνα Τ-33… Νέα Αγχίαλος… F-84…. Ολυμπιακή Αεροπορία… B707, 727, A300, B747… Συνέδρια Ασφάλειας Πτήσεων με την Flight Safety Foundation… Διερευνήσεις Ατυχημάτων… YAK-42 στα Πιέρια.. Falcon… Δημιουργία ΕΔΑΑΠ… ΕΚΑΒ 1… 2… 3… Helios-522… προσφορά στη διεθνή ασφάλεια πτήσεων μέσα απο αμέτρητες συστάσεις ασφάλειας πτήσεων…

Από το σταυροδρόμι Μαρτίου και Βασιλίσσης Όλγας στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε να ξεκινάει την αεροπορική του καριέρα, το χειμώνα του 1949, ως πρωτοετής στην Σχολή Ικάρων της Ελληνικής ΠΑ. Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση του στην Αμερική με τα θρυλικά αεροσκάφη Tiger Moth και το Harvard. Συνέχισε την πτητική του καριέρα στα Ελληνικά Spitfire.

Πολύ νέος βρέθηκε να πετάει στην εμπόλεμη ζώνη του 39ου Παράλληλου στην Κορέα με τα Ελληνικά C-47 Dakota.

Το 1952 μετακινήθηκε στα jet T-33 και F-84 ενώ διετέλεσε ως αεροπορικός ακόλουθος στο Βελιγράδι.

Το 1965 τελειώνει η έντονη πτητική του καριέρα στην Πολεμική Αεροπορία και συνεχίζει να γράφει ιστορία με τα φτερά την Ολυμπιακής Αεροπορίας ως κυβερνήτης σε Boeing 707, Boeing 727, Boeing 747 και Airbus A300.

Από την αρχή της αεροπορικής του καριέρας έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για την ασφάλεια πτήσεων. Είχε καθιερώσει την έκδοση εταιρικού περιοδικού στην Ολυμπιακή Αεροπορία από τον κλάδο της διεύθυνσης ασφάλειας πτήσεων που ο ίδιος δημιούργησε.

Το 1990 ολοκληρώνεται και ο δεύτερος κύκλος της πτητικής του καριέρας στην Ολυμπιακή και ξεκινάει ένας νέος ακόμη πιο συναρπαστικός. Οι διερευνήσεις ατυχημάτων.

Το 1997 ορίζεται πρόεδρος της διερεύνησης του ατυχήματος του Yak-42 στα Πιέρια, και το 1999 εισαγγελικός διερευνητής του ατυχήματος του Falcon στο Βουκουρέστι.

Αργότερα ορίζεται ως πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων ο οποίος θα γίνει παγκόσμια γνωστός με την διερεύνησης και το πόρισμα της “Helios 522” στο Γραμματικό…

 

Αφήστε μια απάντηση