Η ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ «Έλληνες γρηγορείτε»!
Η ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
«Έλληνες γρηγορείτε»!
Του Υποστρατήγου ΕΛ.ΑΣ ε.α. Π. ΛΑΓΓΑΡΗ
Σάλο προκάλεσε στη μικρή κοινωνία της Ερμούπολης Σύρου μια νέα θρασύτατη προκλητική ενέργεια σε βάρος του Ελληνορθόδοξου κόσμου και που κατ΄επέκταση συνετάραξε το πανελλήνιο. Συγκεκριμένα, νυχτερινές ώρες της 29/30 Ιανουαρίου 2003 άγνωστοι, πιθανότατα Αλβανοί, σε έναν από τους τρεις ιστούς του Ιερού Ναού της Αναστάσεως στην Άνω Ερμούπολη, υπέστειλαν ένα ιερό έμβλημα της εκκλησίας, τη Βυζαντινή Σημαία και ανύψωσαν σε ελληνικό έδαφος, σύμβολο κυριαρχίας ξένου κράτους, την Αλβανική Σημαία, η οποία επ΄αυτής έφερε προκλητικά τις λέξεις «U.C.K.» και «Τσαμουριά». Και σαν να μην έφθανε μόνο αυτό, ύστερα από δύο ημέρες, πάλι άγνωστοι, νυχτερινές ώρες, έσχισαν την Ελληνική Σημαία που ήταν ανυψωμένη στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας. Επιπλέον, στο σημείο αυτό, αξίζει να αναφερθεί και το γεγονός που μόλις πριν λίγα χρόνια έλαβε χώρα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας κατά τη διάρκεια ποδοσφαιρικού αγώνα μεταξύ των εθνικών ομάδων Ελλάδος-Αλβανίας, όταν η συμπαγής και επεισοδιακή μάζα των Αλβανών φιλάθλων πυρπόλησε κατά ιταμό τρόπο την Ελληνική Σημαία, δημόσια, χωρίς να τους ενοχλήσει κανείς, σκηνή που πάγωσε όλη την Ελλάδα από το μέγεθος της εθνικής ντροπής που προκάλεσε.
Και ενώ συμβαίνουν αυτά σε επίπεδο εθνικής ασφάλειας της χώρας, από πλευράς δημόσιας ασφάλειας η εικόνα δεν είναι καθόλου ευχάριστη από τη δράση στο εσωτερικό της χώρας αλλοδαπών και κυρίως Αλβανών κακοποιών. Ενδεικτικά, κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, (τελευταίο τριήμερο μηνός Ιανουαρίου 2003), διαβάζουμε στον ημερήσιο τύπο : «157,5 κιλά χασίς έφερναν οι Αλβανοί από τα σύνορα», «Οι άνδρες της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης κατάσχεσαν 6 κιλά ηρωίνης που μετέφεραν σε φορτηγό 4 Αλβανοί», «Γέμισε λαθραία τσιγάρα το τελωνείο της Πάτρας. Κατασχέθηκαν 232.000 πακέτα από φορτηγό πακέτα από φορτηγό στο πλοίο «ΑΡΙΑΔΝΗ» από δύο Ελληνοπόντιους», «Γέμιζαν την Αθήνα χασίς και ηρωίνη οι Αλβανοί. Δύο σπείρες διακίνησης εξαρθρώθηκαν», «Αλβανοί εισπράττουν συντάξεις του ΟΓΑ μέσω Αλβανικής μαφίας», κατήγγειλε με ερώτησή μου στην Βουλή ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης.
Εδώ όμως είναι ανάγκη να επισημανθεί ιδιαίτερα, ότι όλα τα παραπάνω συμβαίνουν σε μία χρονική στιγμή ιδιαίτερα κρίσιμη για τη χώρα μας, αφού τα προγνωστικά των ειδικών για τη σύνθεση του πληθυσμού τα επόμενα χρόνια είναι άκρως δυσοίωνα.
Σύμφωνα με στοιχεία μελέτης του Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής, υπολογίζεται ότι το 2015 μετανάστης (από χώρα εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης), θα είναι ένας στους τέσσερις κατοίκους της Ελλάδας, δηλαδή το 25% του πληθυσμού της! Σήμερα μόνον οι καταγεγραμμένοι αλλοδαποί αποτελούν το 7.5% του πληθυσμού της χώρας. Στην ίδια ως άνω μελέτη επισημαίνεται ακόμη ότι από τις 100.000 γεννήσεις ετησίως στην Ελλάδα, οι 15.000 αφορούν αλλοδαπούς, ενώ κυρίαρχες στη χώρα μας είναι οι ομάδες μεταναστών εργάσιμης ηλικίας (μεταξύ 25 και 44 ετών). Αυτό στην ουσία σημαίνει ότι η Ελλάδα διολισθαίνει προοδευτικά σε μία χώρα γερόντων, σε μία εποχή που το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας σήμερα είναι η υπογεννητικότητα.
Σε επίπεδο ΕΕ τέλος, μόνο το 3.5% του πληθυσμού της ήταν υπήκοοι τρίτων χωρών το έτος 1998, ενώ το ποσοστό των αλλοδαπών ήταν υψηλό σε κράτη της Κεντρικής Ευρώπης.
Μπροστά λοιπόν σε αυτή την ορατή απειλή από πλευράς Δημόσιας και Εθνικής Ασφάλειας της χώρας και παρά τις επισημάνσεις των ειδικών για το μέλλον της Ελλάδας, η κυβέρνηση δεν φαίνεται να έχει συνειδητοποιήσει το μέγεθος του προβλήματος. Αντί να αποδυθεί σε μία γιγαντιαία προσπάθεια εθνικού χαρακτήρα λαμβάνοντας τα ενδεδειγμένα προληπτικά και κατασταλτικά μέτρα, ενισχύοντας προπάντων τις πολύτεκνες οικογένειες και τα νιόπαντρα ζευγάρια, απεναντίας πρόσφατα, με άστοχες ενέργειές της στα πλαίσια της χαραχθείσης νέας μεταναστευτικής πολιτικής της επιτείνει το πρόβλημα σε μια εποχή μάλιστα, κατά την οποία η ανεξέλεγκτη εισβολή των λαθρομεταναστών στη χώρα μας έχει πάρει τη μορφή «γεωμετρικής προόδου» (καλπάζουσα μορφή).
Ειδικότερα, με τη μορφή τροπολογίας σε σχέδιο Νόμου που κατατέθηκε την 9-1-2003 στη Βουλή από τον Υπουργό Εσωτερικών – Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, ύστερα από προηγηθείσα συνάντησή του με τον Πρωθυπουργό της χώρας, παρατείνεται μέχρι την 31-6-2003 η προθεσμία χορηγήσεως των αδειών παραμονής και εργασίας για τους μετανάστες αλλοδαπούς που βρίσκονται στην Ελλάδα και έχουν υπαχθεί στη διαδικασία της νομιμοποίησης. Η προθεσμία αυτή έληγε την 31-12-2002 και είχαν προηγηθεί άλλες τρεις παρατάσεις σχετικές.
Επίσης την 30-1-2003, ο ίδιος ως άνω Υπουργός εξήγγειλε, αφ΄ενός 720 προσλήψεις προσωπικού για τη στελέχωση των αρμοδίων Υπηρεσιών Αλλοδαπών και Μετανάστευσης (κάπως καθυστερημένα βέβαια), αφ΄ετέρου την εφαρμογή του προγράμματος «Μετανάστες στην Ελλάδα», τετραετούς διάρκειας (2003-2006), ύψους άνω των 300 εκατομμυρίων Ευρώ. Το πρόγραμμα αυτό θα περιλαμβάνει όλα τα θέματα που έχουν σχέση με την αγορά εργασίας, την ενημέρωση σε θέματα υγείας και πρόνοιας, την προληπτική ιατρική και τις πολιτιστικές δεξιότητες και ιδιαιτερότητες, όπως αναγράφονται στον πίνακα παρακάτω :
ΠΙΝΑΚΑΣ
Προγράμματος «Μετανάστες στην Ελλάδα»
ΑΞΟΝΑΣ 1 : Υπηρεσίες Πληροφόρησης, Συμβουλευτικής και Εξυπηρέτησης Μεταναστών.
ΑΞΟΝΑΣ 2 : Ανάπτυξη και Προώθηση των Ευκαιριών Επαγγελματικής Ένταξης των Μεταναστών
στην Ελληνική Αγορά Εργασίας.
ΑΞΟΝΑΣ 3 : Πολιτισμική Ένταξη των Μεταναστών στην Ελληνική Κοινωνία.
ΑΞΟΝΑΣ 4 : Εκπαιδευτικές – Επιμορφωτικές Παρεμβάσεις στο Πλαίσιο της Κοινότητας με
Απώτερο Σκοπό την Ένταξη των Μεταναστών στην Ελληνική Κοινωνία.
ΑΞΟΝΑΣ 5 : Αναβάθμιση της Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και Προληπτικής Ιατρικής σε Ομάδες
Μεταναστών.
ΑΞΟΝΑΣ 6 : Δημουργία Υποστηρικτικών Δομών για την Αντιμετώπιση Εκτάκτων Αναγκών,
την Υποδοχή και Προσωρινή Στέγαση των Μεταναστών.
Με τις πρόσφατες αυτές ενέργειές της, η Ελληνική Κυβέρνηση, δεν κάνει τίποτε άλλο, παρά να ομολογεί την προχειρότητά της, όσον αφορά την έλλειψη επαρκούς μελέτης του προβλήματος των μεταναστών στη χώρα μας και την έλλειψη υποδομής και οργάνωσης των συναρμοδίων υπηρεσιών, οι οποίες εκλήθησαν να εφαρμόσουν την νέα μεταναστευτική πολιτική της χώρας.
Μάλιστα δε, εξ αιτίας των εν λόγω ελλείψεων, συσσωρεύτηκαν τεράστια προβλήματα στις Νομαρχίες και στις νεοϊδρυθείσες Υπηρεσίες Αλλοδαπών και Μετανάστευσης του κράτους, π.χ. ανυπαρξία εξειδικευμένου και επαρκούς προσωπικού, ελλείψεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό και μέσα, ατέλειωτες ουρές, πολύκαιρες καθυστερήσεις ενέργειας, άνθιση κυκλωμάτων «μεσαζόντων και επιτήδειων», αθέμιτες συναλλαγές-δωροληψίες κ.λ.π.
Υπενθυμίζεται χάριν της ενημερώσεως, ότι με το Νόμο 2910/2001 «Είσοδος και παραμονή αλλοδαπών στην Ελληνική επικράτεια. Κτήση της Ελληνικής ιθαγένειας με πολιτογράφηση» και τον συμπληρωματικό-τροποποιητικό Ν 3015/2002, η Κυβέρνηση καθιέρωσε στη χώρα μία νέα μεταναστευτική πολιτική, τελείως διαφορετική από την προϊσχύσασα, για την αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων που δημιούργησε το οξύ μεταναστευτικό ρεύμα προς την Ελλάδα. Με την μεταναστευτική αυτή πολιτική, θεωρητικά η Κυβέρνηση αποσκοπεί, αφ΄ενός να ελέγξει τη ροή του μεταναστευτικού ρεύματος και να θέσει κανόνες νόμιμης διαμονής των λαθρομεταναστών στη χώρα και ταυτόχρονης απασχόλησης. Παράλληλα επιζητεί να εξασφαλίσει σ΄αυτούς τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και τη δυνατότητα εντάξεώς τους στην ελληνική κοινωνία, προσαρμοζομένης της πολιτικής αυτής στις νέες τάσεις και σύγχρονες αντιλήψεις, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί σε διεθνές επίπεδο και ιδιαίτερα στην ΕΕ σχετικά με το όλο θέμα της μετανάστευσης.
Πέραν των ανωτέρω όμως, οι προαναφερθείσες ενέργειες της Κυβέρνησης αποτελούν συνέχεια σειράς άλλων που προηγήθηκαν με την ψήφιση και εφαρμογή των Νόμων 2910/2001 και 3015/2002, μιας συνέχισης των διευκολύνσεων και «εκπτώσεων» προς τους αλλοδαπούς με τη θέσπιση χαλαρών και ήπιων κανόνων δικαίου, οι οποίοι, με συνοπτικές διαδικασίες, εύκολα, ανώδυνα, συλλήβδην και αδιακρίτως, διευκολύνουν την νομιμοποίηση των πάσης φυλής, εθνικότητας και θρησκεύματος αλλοδαπών και τη μόνιμη εγκατάστασή τους στην Ελλάδα. Όμως με τον τρόπο αυτό διευκολύνεται η δυνατότητα εγκατάστασης σε ελληνικά εδάφη και δη σε ευαίσθητες παραμεθόριες περιοχές μας των αλλοδαπών εκείνων, η πλειοψηφία των οποίων προέρχεται από λιμοκτονούσες χώρες του Βαλκανικού της περίγυρου με αλυτρωτικές διεκδικήσεις και εδαφικές βλέψεις σε βάρος της Ελλάδας. Ιδιαίτερα μάλιστα αυτούς, (άνω των 300.000 που ήδη συγκεντρώνουν χαρακτηριστικά μειονότητας), της όμορης Αλβανίας, της οποίας τα επεκτατικά σχέδια περί «Μεγάλης Αλβανίας» ήδη έχουν εκδηλωθεί απροκάλυπτα και βρίσκονται σε εξέλιξη, και περιλαμβάνουν ολόκληρη την περιοχή της Ηπείρου μαζί με τους Νομούς Φλώρινας και Καστοριάς, θέτουσα ευθέως πλέον θέμα Τσαμουριάς και Τσάμηδων (U.C.K, U.C.C., Απελευθερωτικός Στρατός Τσαμουριά, κ.λ.π).
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο κίνδυνος δημιουργίας «θυλάκων» μειονοτήτων, εθνικών ή θρησκευτικών, είναι περισσότερο ορατός παρά ποτέ, με ότι αυτό δυσμενές συνεπάγεται για την εθνική ασφάλεια της Ελλάδας, με την ευρύτερη του όρου έννοια, δηλαδή, την εθνική ταυτότητα, την εθνική συνοχή, τη δημόσια υγεία, την εθνική οικονομία, τη δημόσια τάξη και ασφάλεια και την εθνική άμυνα της χώρας. Και όλα αυτά μάλιστα, σε μια εποχή κατά την οποία η διεθνής συγκυρία είναι δυσμενής (όχι ευνοϊκή) για τα εθνικά μας συμφέροντα και δίκαια. Ευνόητο τέλος είναι ότι ο κίνδυνος μεγιστοποιείται, όταν μεταξύ των αλλοδαπών που διαβιούν στην Ελλάδα (συνήθως παρασιτικά ή εγκληματικά), περιλαμβάνονται και αλλοδαποί-υπήκοοι των «αρπακτικών» γειτόνων μας, όπου προεξάρχουν η πολυπληθής μάζα των Αλβανών (συγκεκαλυμμένα και Τσάμηδων), των φίλα προς αυτούς Τούρκων και λοιπών μουσουλμάνων, οι οποίοι, όχι μόνο δεν έχουν ελληνική συνείδηση, αλλά σκέπτονται και ανθελληνικά, χωρίς να αποκλείεται και ο πρακτορικός τους ρόλος.